fredag den 15. juni 2012

Terrassehygge

Så er der dømt terrassehygge i weekenden - hvis altså vejret vil. Her den anden dag så jeg pludselig en fin sort daybed stå i baglokalet til en af vores butikker i shoppingcentret. Den havde en brækket sprosse, men så ellers fin ud. Jeg tog selvfølgelig fat i butikchefen og forhørte mig om hun ikke ville sælge den til mig og det ville hun gerne. Min mand har nu fixet den med en ny sprosse og den er flyttet ind på vores terrasse og hygger i et hjørne.




Her vil jeg sidde med en god bog og en kop te i weekenden. Drømme om en varm sommer og bare slappe af. Tror måske jeg vil forsøge at finde et  par søde lanterne i zink for at fuldende hyggen.

1 kommentar:

  1. Hyggeligt! Jeg krydser alt hvad jeg har for godt vejr fra nu og indtil oktober. Det må da snart komme!!!

    SvarSlet