torsdag den 10. april 2014

Havenisser

Vi var på skiferie i Østrig for et par uger tilbage, og i et villakvarter fik jeg øje på en baghave som jeg bare måtte have et billede af. Desværre sad der et ældre par og nød forårets første solstråler, så jeg kunne ikke lige snige mig til at tage et billeder. Så næste dag måtte jeg tilbage og sneg mig ind i haven. Jeg kom desværre ikke helt tæt nok på, men jeg håber I kan fornemme hvor flot alle havenisserne sad på rad og række. Sådan kan man altså også dekorere sin have!


2 kommentarer:

  1. Ja, man kan støde på sjove måder at hygge på.
    Jeg er hvert år i Tjekkiet.
    Lover dig, de har en anden havestil i Det bøhmiske paradis!
    Lotte

    SvarSlet
  2. Hi Dear,
    don't understand it, but see the picture. What a funny idea!!!
    Have sunny days
    Elisabeth

    SvarSlet