lørdag den 29. januar 2011

En have der mangler omsorg

Min mand og jeg købte den skønneste gamle murermestervilla med 1500 m2 grund for snart 6 år siden. Vi havde fået vores første barn og kastede os over projektet med at få huset renoveret. Resultatet blev at haven fik lov til at ligge brak for den havde vi simpelthen ikke tid til. Vi nedlagde så mange bede som muligt og hyldede græsplænen og skvalderkålen. Familien er i mellemtiden blevet udvidet til to børn og de er ved at være så store, at jeg nu har fået mere tid til det jeg elsker allermest - nemlig at få jord under neglene og se ting spire. 

Haven er sådan set fin, men den mangler omsorg og struktur. Skvalderkål har mange steder overtaget og stauder jeg slet ikke kender navnene på, titter op de mærkeligste steder rundt omlkring i haven.

Jeg håber I vil følge med i mit haveprojekt og give masser af gode råd og ideer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar