onsdag den 14. marts 2012

Overraskende Google søgning

Jeg sidder her til aften og surfer lidt rundt på nettet. Jeg er på jagt efter nye havemøbler i den mere romantiske stil. Vores nye terrasse fortjener nogle nye smukke møbler istedet for de gamle vi har.

Jeg kan huske jeg faldt over nogle skønne havemøbler sidste år, som jeg syntes var lige i øjet, men kan simpelthen ikke helt huske hvad de hed.

Så nu har jeg siddet og googlet og prøvet at kommer på hvad de hed. Og engang imellem er man heldig, for en google billedsøgning på ordene "Georgian Garden" gav nogle yderst inspirerende billeder. Ikke af havemøbler men af skønne engelske haver. Prøv blot selv. Jeg har lige sat et par af de super smukke billeder ind som søgningen gav.








Det er jo svært ikke at blive helt forgabt i disse billeder.

Det jeg skulle have søgt på var "Georgia Garden havemøbler" - for så dukker havemøblerne jeg er lidt småforelsket op. Men dyre er de...så måske går der lidt endnu før der er råd til dem. I kan se dem nedenfor.

Georgia Garden skabt af Sika-design

Romantiske møbler som vil passe godt til en gammel villa som vores.







4 kommentarer:

  1. Sikke skønne billeder, og SIKKE skønne havemøbler!!! De måtte også gerne bo hos mig. Forstår godt du er vild med dem.
    Forårs hilsner fra Marianne :-D

    SvarSlet
  2. Skønne havemøbler, de er meget romantiske. Jeg elsker også kurvemøbler.

    SvarSlet
  3. Spændende blog hvorlænge har du været igang med at blogge? Jeg følger din blog på min blog. Det er godt med inspiration!

    SvarSlet
  4. Hej Maria,

    Det startede vel for et års tid siden hvor jeg overvejede at starte en havedagbog i papirsformat for at holde styr på alle mine haveplaner. Det endte med denne blog og jeg hygger mig rigtig meget med det. Vil fluks få besøgt din blog også.

    SvarSlet